Végre nekünk is van brutális extrém sport videónk!

Őrületesen nagyot üt az a videó, amit most hétvégén forgattak a siófoki reptér mellett egy csapat ejtőernyősről és a trükkjeikről!

Amikor megláttam a videót, majdnem ugrottam én is egyet, persze csak hanyatt a kanapén. Szívesen beálltam volna közéjük, de talán egyszer annak is eljön az ideje! Láttam már jó pár trükköt a világ másik feléről, de most különösen büszkén néztem a videót, hiszen ez végre itt készült nálunk, velünk, ráadásul a Balatonnal a háttérben! Kell ennél több és jobb népszerűsítő videó, mint ez? :-)

 

Hungary Heli Camp 2015 Day 2 from ToraTora on Vimeo.

Azért azt hozzá kell tenni, hogy a videó a most hétvégén kezdődött és mai nappal véget érő Heli Camp 2015 tábor 2. napján készült (az első napi videó itt található, de bevallom, nekem ez jobban tetszik). A teltházas edzőtáborba a világ különböző részéről érkeztek tapasztalt ugrók, hogy a tudásuknak megfelelő csoportban ugrálhassanak és fejlődhessenek. Minden csoporthoz tartozott egy edző, aki az egyéni teljesítmények fokozására ment rá, persze a legszigorúbb biztonsági intézkedések betartásával és a csapatmunka előtérbe helyezésével. A csoportbeosztás nem volt fix, az edzők dönthettek arról, hogy ki fejlődött annyit, hogy még több kihívással és tanulnivalóval találkozzon a tábor során. A külföldi szervezők szerint is különlegesség volt, hogy egy kiváló állapotú MI8-ból ugrálhattak, ráadásául egy tökéletes sík terep felett, miközben a panorámát is sűrűn emlegették.

Rengeteg munka lehet a tudás mögött, elkötelezettség, elszántság, idő és persze a piszkos anyagiak. Ez utóbbi viszont nézőpont kérdése, ugyanis egy magyarországi alaptanfolyamhoz elég egy családi full extrás nyaralás ára is. Így gyakorlatilag szinte bárki megengedheti magának, aki az átlagnál kicsit jobb körülmények között él. Viszont vigyázat, függőséget okoz! :-)