December 31.: Kedves naplóm! Nagy hírem van!

Januári fogadalmam: Most az egyszer levetem magam a magasból!

Vagyis egyszer biztosan. Szeretném vele megadni a 2016-os év lendületét. Az életem néha úgy tűnik, mintha csak egy állóvíz lenne, nem merek belevágni nagy dolgokba, és órákig hezitálok mindenen. De ez mostantól másképp lesz, és punktum! Idén, amit a fejembe veszek, azt véghezviszem! Arról sem tud lebeszélni senki, hogy kipróbáljam a tandemugrást. 

Igen, én, aki még a koripályán is a kerítés mentén csúszik-mászik bátortalanul. Én, akinek remeg a gyomra a gyalogtúrák végén a kilátópontokon. Aki becsukja a szemét a hullámvasúton. 

36776137_m.jpg

A 2016-os év folyamán igazi, őrült dolgokba vágom a fejszém, hogy végre kiteljesedhessek. A barátaim a minap lelkesen mesélték, hogy milyen király dolog a Balatont látni ugrás közben. Ha láttad volna az arcukat, azt a fülig érő mosolyt! Én is sápadtam az irigységtől rendesen, amikor végignéztem a róluk készült videót. Akkor döntöttem el, hogy ezt én is át szeretném élni!

Gyűjteni szeretném az élményeket. Munka közben néha elkalandozom, és arra gondolok, milyen lesz majd. Fogok-e tudni gondolkodni közben? Vajon be bírom zárni a szám? Kiáltani fogok, hangosan nevetni, vagy elakad a hangom? Ugyanaz az ember leszek, mint aki felült a gépre? Vagy végre átszakad bennem a félelem gátja, és magabiztos, sikeres ember lehetek?

Nem titok, már régóta írom a bakancslistám. Alig várom, hogy ezt a tételt is kipipálhassam! Lélekben már alaposan felkészültem a nagy napra. Néztem kedvcsináló ugrásos videókat, és olvastam élménybeszámolókat. Megnéztem, kifoghatok-e egy ropogós akciót. A gyakori kérdéseket is átnyálaztam. Mindezek után úgy gondolom, a haveromat is rá kellene beszélni az ugrásra, biztosan neki is tetszene, amúgy is benne van minden őrültségben. Legalább lesz valaki, aki nógat, ha elkezdenék kocsonyaként remegni.

Azért mégiscsak 4000 méteres magasságból fogok ugrani, azt a mindenit! Azt senki sem foghatja rám ezentúl, hogy nem tágítom a határaimat. Igenis megmutatom az egész világnak, hogy engem kemény fából faragtak! Még a magasság sem foghat ki rajtam!

No megyek, és máris jelentkezem, jó kis ajándék lesz ez magamtól magamnak szilveszter estéjére, a petárdadurranások kellős közepére. 

Ha Te is szeretnél átélni jövőre valami igazán rendkívülit, csatlakozz a tandemugrók bátor csapatához!

Boldog, Sikerekben, Egészségben és Szárnyalásban Gazdag Új Évet Neked!